De bewoner centraal

De oren en ogen van de vastgoedbeheerder, waarbij de eindgebruiker en diens tevredenheid centraal staat.


Hoog comfort tegen geminimaliseerde kosten

Als onderhoud- en verduurzamingspartner zijn wij het verlengstuk van de vastgoedbeheerder. Dit betekent dat wij de oren en ogen van de vastgoedbeheerder zijn, waarbij de eindgebruiker en diens tevredenheid centraal staat.

Wij onderhouden en verduurzamen vastgoed voor de vastgoedbeheerder die zorgt voor een woning, school of zorginstelling voor mensen die het niet altijd breed hebben. Wij zien het als een uitdaging om voor zo min mogelijk kosten een zo hoog mogelijk comfort te realiseren.

Hierin is de tevredenheid van de eindgebruiker een belangrijke factor. De oplevermodule, in de door Van Son ontstane tool Property Plan, geeft ons een compleet overzicht in deze tevredenheid over het algehele project.

Een duik in onze werkzaamheden

Onze medewerkers zijn het gewend om met bewoners te werken. Bij aanvraag zijn wij op de hoogte van wat er in de wijk speelt. Wij kijken namelijk niet alleen naar de kwaliteit van het vastgoed, maar ook naar de leefbaarheid in de wijk.

Wij betrekken eindgebruikers graag in ons gehele traject. Denk aan bewonersbrieven, magazines en informatiemiddagen om onze werkzaamheden te verduidelijken. Vanzelfsprekend besteden wij extra aandacht aan eindgebruikers die hier behoefte aan hebben.

Kilometer rondom Waalwijk
0
Regionaal werk

Werk je bij Van Son, dan werk je binnen een straal van 50 kilometer rondom Waalwijk. Dit heeft, naast werkplezier, als bijkomend voordeel dat onze medewerkers zoveel mogelijk werken in de regio waar zij vandaan komen. Hierdoor spreken wij de taal van de eindgebruiker.


Sonzeker: De eindgebruiker

Of onze eindgebruiker een huurder, patiënt of scholier is, alles aan het onderhouden vastgoed moet kloppen. Wij gaan voor het beste eindresultaat van de afgesproken kwaliteit. De weg daar naartoe is minstens zo belangrijk. Lees hieronder het verhaal van Dennis van Rooij, adjunct-directeur bij Van Son.

Dennis is adjunct-directeur bij Van Son. Hij zorgt ervoor dat Van Son als één team samenwerkt en de kwaliteit en het proces bij planmatig onderhoud, groot onderhoud en de verduurzaming worden gewaarborgd.

Dennis, hoe lang werk jij bij Van Son?

Sinds 2006 ben ik werkzaam binnen van Son. In die periode heb ik zelf verschillende rollen mogen vervullen en heb ik een mooie bijdrage mogen én kunnen leveren aan de groei en ontwikkeling van onze organisatie. 

Hoe houd jij rekening met de eindgebruiker van het vastgoedcomplex wat wij onderhouden?

In principe door het complex door een bril te bekijken alsof het mijn eigen complex of woning is. Ik zoek altijd de verbinding tussen kwaliteit, geld en comfort. Hier wordt de aanpak op gebaseerd. De eindgebruiker (bijvoorbeeld de bewoner) laten wij zoveel mogelijk participeren, maar altijd in overleg met onze opdrachtgever. Naast een technische opname doen wij ook altijd een sociale opname, zodat we in ons plan ook de bevindingen van de eindgebruiker mee kunnen nemen. Ook verdiepen wij ons per complex in ‘hoe zouden deze bewoners benaderd willen worden’. Voor, tijdens en na uitvoering vinden wij de communicatie met de eindgebruiker namelijk erg belangrijk.

Wat vind je het aller belangrijkst als het gaat om de eindgebruiker?

Twee dingen, de participatie in het voortraject en de communicatie tijdens en na uitvoering.